Luzaan Hatting….

Mei 31, 2008 feetjieland

Dis die meisie by my  werk. Haar verloofde het homself geskiet Donderdag en sy het op sy lyk afgekom na werk. Ek voel verskriklik. Asb julle bid vir haar, kan julle julself indink waar deur sy gaan. Hoe kom mens oor so iets? Ander se boeke is duister. Ek voel natuurlik sleg oor die postings oor haar en omdat ek dit wat sy gedoen het nie net geignoreer het nie. Maar ja, dis die lewe..spyt kom altyd te laat. Lewe is so kort en mens leef baie keer met kwade gevoelens, maak mekaar baie keer seer, so onnodig.

ASB BID VIR HAAR.

Entry Filed under: Uncategorized

7 Comments Add your own

  • 1. neykie  |  Junie 2, 2008 om 8:18 vm

    Sterkte Luzaan. Die Here sal jou hierdeur dra.

    Feetjie, jy kan haar nou net bystaan en dalk wie weet word julle vriende in haar tyd van nood.

  • 2. Eben  |  Junie 2, 2008 om 11:27 vm

    Sterkte vir jou Feetjie!!!

  • 3. meermin  |  Junie 3, 2008 om 1:01 nm

    Feetjie staan by hierdie vrou sy het ‘n skouer nodig!! Luzaan baie sterkte al ken ek jou nie, voel ek jou pyn aan! BID en glo dat GOD jou deur hierdie moeilik tyd sal dra!! Lees VOETSPORE, daar waar jy net twee rye spore sien, is waar GOD jou gedra het!!

  • 4. Wipneus!  |  Junie 4, 2008 om 3:09 nm

    Dis hartseer!
    Sterkte vir almal betrokke.

  • 5. Eben  |  November 6, 2008 om 6:27 nm

    Ek weet nie waar om comment vir jou te los nie.

    Maar nie te min, Baie geluk met jou verjaarsdag Dinsdag 4 November. Ek hoop daar is ‘n lieflike, genotvolle en vreugdevolle jaar vir jou gespaar. Tonne groete

  • 6. Wipneus!  |  Desember 24, 2008 om 1:06 nm

    Geseënde Kersfees en voorspoed vir die nuwejaar vir jou en jou geliefdes!!

  • 7. witperd  |  April 7, 2009 om 11:33 vm

    Waar`s jy?


Lewer kommentaar

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Bladsye

Kategorieë

Kalender

Mei 2008
M T W T F S S
« Feb    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Most Recent Posts

 
