Desember 1, 2007 feetjieland

image003.jpgHallo julle almal, die laaste 2 weke was chaoties, werk myself lekker moeg, Johan werk laat, goeie nuus is: besigheid bring geld, slegte nuus is, mens moet jou dinges af werk om dit te kry. As ek by die huis kom is dit kos maak, kinders bad, aandag aan hulle gee, hulle aan die slaap maak, en teen daardie tyd wil ek ook slaap. Maar ek mis  julle almal vreeslik baie. Ek het alweer julle gebede nodig…alles het goed gegaan by die werk tot ‘n week terug…   Die meisie wat my moet oplei, in wie se plek ek kom, het vir die finansiele bestuurder (wat ‘n hart-omlyning gehad het en tot nou toe nog nie by die werk was nie) gese dat sy tevrede is met my en sien dat ek die werk sal kan doen, dit was nou die eerste week. Toe begin die eienaar my raaksien, en prys vir my harde werk. Sien, ek het twee werke, doen die boeke en is die eienaar se P.A. Ek het bietjie ekstra moeite gedoen en onnet skriftelike waarskuwing dokument oorgetik, dan ook het ek ekstra werk op my geneem, wholesales – bie op die internet, autotrade website vir voertuie en adverteer voertuie daarop. En as hy vir my ander opdragte gee, voer ek dit dadelik uit, hy is immers die eienaar.. Nou sy en die eienaar, en dan ook die eienaar se ma, wat ook saam met ons werk, kom glad nie oor die weg nie, volgens my is die rede, omdat sy respek het vir niemand, met almal praat asof hulle haar mindere is, en maak asof die plek aan haar behoort. Let wel, sy is maar 25, ongetroud, geen kinders, nog in die “party” stadium. Toe sy nou sien ek kom goed oor die weg met altwee van hulle, het haar houding heeltemal teenoor my verander. Sy delete werk wat ek op die rekenaar gesit het en se dan vir die ander ek het vergeet om dit op te sit. Sy raak geirriteerd met my as ek haar vra om my iets te verduidelik, so ek het nie meer die vrymoedigheid om haar enigiets te vra nie. Sy het intussen vir die finansiele bestuurder, wat besluit of ek vas aangestel word of nie, en wat vir haar soos ‘n tweede pa is, hulle is baie “close”, gese ek maak foute en werk stadig. Toe stel hy voor dat sy vir my ‘n toets opstel en as ek die toets nie slaag nie, word ek nie vas aangestel nie. So ek vra groot asb dat julle sal bid dat Jesus my help om die werk beter as sy-self te kan doen teen die tyd wat ek die toets moet skryf. Dat Hy my sal help om te konsentreer en alles omtrent die werk te memoriseer. Groot asb julle…ek wil met my hele hart die werk he. Ek het toe met die eienaar gepraat en gevra of ek my volle salaris kry Des, al maak ons die 15de toe, en hy het gese aangesien hy kan sien ek doen my bes sal hy my volle salaris betaal. Toe is die finansiele bestuurder en natuurlik Jacoline, woedend, omdat ek met hom oor die salarisse gepraat het, want die finansiele bestuurder werk met die salarisse, maar hy was nie daar nie. Wat die vakansie betref, ek bid nog vir geldjies om weg te kan gaan. Wil met my hele hart see toe gaan.  Liefdetjies vir julle, ek mis dit om met julle te gesels.

Entry Filed under: Uncategorized

Lewer kommentaar

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Bladsye

Kategorieë

Kalender

Desember 2007
M T W T F S S
« Nov   Feb »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

Most Recent Posts

 
